יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

עוז זהבי בפסטיגל

עוז זהבי מתרגם את הפופולריות של "האי" להשתתפות בפסטיגל, ומצטרף לקולגה לסדרה, ליאת בלו, שכבר בפנים.
עוז זהבי, מכוכבי הסדרה "האי", הוא הרכש הטרי. בכך מצטרף זהבי לשותפתו לסדרה ליאת בלו שגם תשתתף באותו המופע. מקורב להפקה סיפר כי זהבי דורג במקומות הגבוהים במשאל האמנים הפופולריים שנערך בקרב קהל היעד.

בימים אלה תוכלו למצוא את זהבי בשנה השנייה של לימודי משחק בסטודיו של יורם לוינשטיין ובצילומי העונה השניה של "האי" .
"הידיעה שאני בפסטיגל זה משהו שהוא יותר ממשמח מבחינתי. כשהייתי ילד וחלמתי על משחק, הפסטיגל נראה לי בלתי מושג ופתאום הודיעו לי שאני בפנים. שמחתי לשמוע, ועכשיו אני כותב שיר שאני רוצה להציע להם".



תגובה 1:

  1. איך הוא נראה שונה פה!! הוא משהו השחקן הזה, עשוי מחומר אחר לא יודעת אבל באמת שיש לו אישיות שונה. ב http://www.tagliot.co.il/index.php?option=com_fireboard&Itemid=26 ראיתי שפרסמו איזה שיר שהוא כתב וזה מדבר בעד עצמו

    השבמחק