יום שישי, 5 בנובמבר 2010

חייל על המסלול


"לפני שאני מצטלם לקטלוג אני משקיע המון במכון"


 קצרצרים על טל אלון:
 התחיל את דרכו - כפרזנטור של רנואר
לא רק דוגמן - גם חייל וסטודנט למשחק
העתיד צופן - הוליווד מחכה לו?
איזה קמפיינים עשית עד היום?
"עשיתי קמפיין בגדי ים והלבשה תחתונה לקסטרו וללי קופר. השתתפתי בתצוגות של פוקס וסליו, ובתחרות של הבושם פאקו רבן בארץ. עכשיו סיימתי לצלם את קמפיין העונה השלישית לרנואר, ואוטוטו מתחילים כבר את העונה הרביעית. אין כמו להיות פרזנטור של חברה גדולה כמו רנואר".
מה עם קריירה בינלאומית?
"עוד לא הסתובבתי בעולם כי אני עדיין חייל, אז אני די מוגבל. אני מתכנן לטוס עם השחרור לארצות הברית. יש הצעות עבודה מחו"ל, אבל זה יחכה לתקופה שאחרי הצבא".
איך הדוגמנות משתלבת עם השירות הצבאי?
"אני משרת במסגרת שבה אני נמצא בבסיס חמישה ימים ואחר כך יש לי תשעה ימים פנויים, ואז אני עובד ולומד. בינתיים זה מסתדר יפה. הצבא לא מפריע לי. לא הייתי מוותר עליו וגם ההורים שלי לא היו נותנים לי לוותר על השירות.
זה הצבא של המדינה שלנו וחשוב מאוד לתרום כמה שאפשר. כמו שהמדינה נותנת לך,
גם אתה צריך לתת. אלו שלוש שנים מאוד חשובות, גם אם התפקיד שלך לא הכי חשוב".
 "לפני שאני מצטלם לקטלוג אני משקיע המון במכון"
אי אפשר להתעלם מהקוביות המעוצבות שלך. איך אתה שומר על הריבועים בבטן?
"אני אוכל הכל ולא עושה דיאטות. את האימונים אני מחלק לפי תקופות. לפני שאני מצטלם לקטלוג אני משקיע המון במכון. אני משתדל להתאמן ארבע פעמים בשבוע במשך שעה וחצי כל פעם. באופן כללי מבנה הגוף שלי רזה וכנראה שגם הגנים טובים. כל אחד והגוף שלו".
יש לך קווים אדומים, צילומים שלא תסכים לעשות?
"בארץ אני לא אצטלם בעירום, אבל בחו"ל יכול להיות שזה יקרה. לדעתי אין בזה משהו רע. תלוי בסכום ובמותג".
מי היא אשת החלומות שלך?
"אין מישהי ספציפית. אני חושב שלאהבה אין גבולות. כשזה מגיע זה מגיע. אני מחפש בחורה אמיתית, עם רגליים על הקרקע שיודעת מה היא רוצה. חשוב לי גם שתהיה אינטליגנטית ויפה, וכמובן שחשוב מאוד שתהיה בינינו משיכה".
משחק זה משהו שמעניין אותך?
"התחלתי ללמוד משחק לפני כחצי שנה אצל אורית שר. היא כוכבת והרבה שחקנים מוכרים וטובים לומדים אצלה. כשיש מורה טוב אז יוצא גם שחקן טוב. השלב הבא מבחינתי זה משחק בטלוויזיה".
מה השאיפות שלך?
"בתחום הדוגמנות, אני שואף לעבוד בחברות הכי גדולות. בתחום המשחק, החלום הוא להגיע להוליווד, אבל אני יודע שצריך להתחיל בקטן ולא לקפוץ גבוה מדי. גם לימודים אקדמאיים זה משהו שמאוד מעניין אותי, אני רוצה ללמוד מנהל עסקים ואולי לפתוח מסעדה בעתיד. אני רק בן 21 אז נראה איזה דלתות עוד ייפתחו בפניי בעתיד".
מה החלום שלך?
"להיות מאושר ולהצליח, ושלא יהיה חסר לי או לילדים שלי כלום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה